კომპანია "DYSON კავკასია" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის თაობაზე ქალაქ თბილისში.
ჩვენი კომპანიის საქმიანობას წარმოადგენს ქართულ ბაზარზე საოფისე ტექნიკა-დანადგარების მონტაჟისა და ზედამხედველობის აუთსორსინგული მომსახურება.
მოვალეობები:
** ოფისის თანამშრომლების დახმარება სხვადასხვა ადმინისტრაციულ საკითხებში;
** დოკუმენტების დაარქივება, მოწესრიგება, აღწერა;
** ექსელის ბაზებთან მუშაობა, მონაცემების შესაბამისი სტატისტიკების გამოყვანა და ციფრობრივად დამუშავება.
** მეილინგის მონიტორინგი და სტატისტიკის შედგენა.
მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება
** მათემატიკური აზროვნების უნარი
** აუცილებელია Excel პროგრამის ცოდნა მაღალ დონეზე
** სასურველია ინგლისური/რუსული ენების ცოდნა საბაზისო დონეზე
** ორგანიზებულობა
** პრიორიტეტი მიენიჭება პრეტენდენტს რომელსაც ჰქონია საბაზისო შეხება FINA/1C პროგრამის რომელიმე მოდულთან.
კომპანია გთავაზობთ:
** კარიერული წინსვლის და დაწინაურების შესაძლებლობას;
** იყო მონაწილე ინდუსტრიაში ყველაზე სწრაფად მზარდი ორგანიზაციის ყოველდღიური საოპერაციო პროცესების
** მრავალწლიანი გამოცდილების გუნდთან ურთიერთობის შესაძლებლობას
** ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს.
პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი
** საათები: 10:00-18:00
** ანაზღაურება: 1000 ლარი ფიქსირებული + წლიური ბონუსი
** ლოკაცია: თბილისი, საბურთალო
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ რეზიუმე ფოტოსურათით შემდეგ ელ.ფოსტაზე: dysoncaucasus@gmail.com.